Emaitzak: 9

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
En esta unidad se intentarán proporcionar una serie de contenidos, pautas y actividades que facilitarán al educador o educadora su acercamiento al lenguaje musical y su aplicación en el aula infantil. Unitate honetan, hezitzaileari zenbait eduki, jarraibide eta jarduera ematen saiatuko gara musika-mintzairara hurbiltzeko eta haur eskolan aplikatzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es importante que los niños se acostumbren a ver desde pequeños el lenguaje musical escrito; de esta forma sabrán que una partitura, aunque no la entiendan, es la melodía de la canción y se familiarizarán con las notas. Musika-hizkuntza idatzia txikitatik ikusten ohitzea garrantzitsua da; hala, partitura ulertuko ez badute ere, kantaren doinua dela jakingo dute, eta notekin ohituko dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El lenguaje musical puede solaparse al lenguaje hablado, con lo que se puede enseñar a los niños las notas musicales desde pequeños. Musika-hizkuntza eta ahozko hizkuntza gainezar daitezke; horregatik, txikitatik irakats diezazkiekegu musika-notak haurrei.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

por ejemplo, enseñad los instrumentos que aparecen en la audición o preguntad si hay cambios de intensidad en la audición u otros elementos relacionados con el lenguaje musical. Adibidez, entzuketan agertzen diren musika-tresnak erakuts ditzakezue, edo entzuketan intentsitate-aldaketak dauden edo musika-hizkuntzarekin lotutako beste elementu batzuk dauden galdetu dezakezue.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Aprender el lenguaje musical. musika-mintzaira ikastea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

introducción (música escogida), objetivos (qué queremos conseguir a través de la audición con los niños), argumento de la obra adaptada a la educación infantil, actividades (instrumentos musicales, elementos del lenguaje musical, instrumentación), biografía del compositor adaptada, materiales (muñecos, marionetas, cuentos) y conclusión del trabajo. sarrera (aukeratu duzuen musika), helburuak (entzuketaren bidez zer lortu nahi den haurrekin), lanaren argumentua haur-hezkuntzara egokituta, jarduerak (musika-tresnak, musika-hizkuntzaren elementuak, instrumentazioa), konpositorearen biografia egokitua, materialak (panpinak, txotxongiloak, ipuinak) eta lanaren ondorioak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El lenguaje musical es complejo, ya que integra varios elementos con funciones diferentes que establecen relaciones entre ellos. Musika-mintzaira konplexua da; izan ere, eginkizun ezberdinak eta elkarrekiko harremanak dituztenzenbait elementuz osaturik dago.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para hacer posible el aprendizaje, es necesario mostrar cada elemento por separado para que los niños los asimilen individualmente y luego, cuando se muestren en conjunto, no los confundan; de este modo, se iniciarán en el lenguaje musical. Ikaste-prozesua errazte aldera, elementuak banan-banan landuko ditugu, haurrak elementu horiek banaka barneratu ditzan, eta, gero, batera aurkezten zaizkionean, nahastu ez ditzan; horrela murgilduko da haurra musika-mintzairan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La aplicación del lenguaje musical va a permitir trabajar el ritmo con actividades muy diversas. Askotariko jardueren bidez erritmoa lantzeko aukera emango digu musika-mintzaira aplikatzeak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa